poniedziałek, 16 grudnia 2013

Biker wrap coat

Czarny płaszcz marzył mi się od dawna. Przez bardzo długi czas nie mogłam go nigdzie znaleźć aż wkońcu dotarłam na stronę Choies, tam zobaczyłam mój wymarzony płaszcz. Spełnia wszystkie moje kryteria. Jest prosty, lekki i ma zamek... bez zbędnych udziwnień. Już teraz wiem, że posłuży mi na lata. 

Dziś prezentuję go w stroju dnia. Jak widzicie bazą jest czerń. Reszta dodatków jest szara.


About black coat I dreamed for a long time. For a long time I could not find it anywhere until finally I got to Choies website, there I saw my dream coat. It meets all my criteria. It is simple, light and has a zip ... without unnecessary frills. I already know that I will use it through the years.

Today I present it in the outfit of the day. As you can see the base is black. The rest of the accessories are gray.







on photos up Katerina

___________________________________________________________

OUTFIT 

____________________________________________________________

coat - Choies here
skinny jeans - Tally Weijl
gray cardigan - ebay
gloves - Invuu London
boots - Parfois
sunglasses - Gucci
necklace - ebay

13 komentarzy:

  1. really chic coat dear
    xoxo
    happy day

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak :)) Płaszczyk baaaardzo w moim stylu :)) Cudnie Kasiulek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękną torebkę, a płaszcz ślicznie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Torebkę mam już od kilku lat ale jakoś nie umiem się z nią rozstać ;)

      Usuń
  4. Looking great my dear!
    Thanks so much for visiting my blog :) If you want, we can follow each other on Bloglovin, let me know and I follow you back!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk idealnie dobrany :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz tam piękną pogodę kochana, wspaniale wyglądasz


    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie zawsze niestety.. ostatnio przez 3 dni non stop padało i to był grad wrrr... ale teraz świeci słoneczko ;)

      Usuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags